jueves, 26 de marzo de 2020

Que he fet aquesta cuarentena?
Aquesta cuarentena la he aprofitat i l'he fet bastant productiva la veritat.

Em llevo bastant tard d'hora, aprofito i trec les coses del rentavaixelles i poc després menjo.
Després d'haver menjat, em poso a jugar a la PS4 amb els meus amics mentre que parlo amb ells,
Estic jugant als jocs NBA 2K20, Rainbow Six Siege i Call of Duty principalment fins aproximadament les 5 30 de la tarda.+

A esa hora surto al pati de la meva casa i durant aproximadament una hora o hora i mitja estic jugant a bàsquet. Quan acabo em fico cap a casa i bereno.

Al cabar de berenar em poso a fer exercici físic que el meu entrenador m'ha demanat, i al acabar faig alguna cosa extra, estic una hora i mitja més o menys. Acabo aprox a les 9 de la nit.

Sopo i al acabar em poso a jugar a la PS4 amb els meus amics fins aproximadament les 3 de la nit.

També alguns dies he fet altres coses com tirar amb el arc que tinc a casa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Autors Català: Mercè Rodoreda i Gurguí fou una novel·lista catalana. Ha estat anomenada la novel·lista catalana més important de la postgue...