jueves, 26 de marzo de 2020

Com veig la situació del Coronavirus?
Jo veig la situació del coronavirus com una situació molt preocupant, ja hem vist tota la mobilitat i repercusió que ha tenit a la nostra societat. La veritat es que jo crec que aquest tema s'allargarà segur més de 2 setmanes, jo crec que mínim serà 1 mes de duració de la quarentena, mínim i necessàries ja que està afectant molt a la nostra gent.

El que més trobo a faltar és veure als meus amics, relacionarme amb més gent, anar a la muntanyeta a jugar a bàsquet amb els meus amics, en general relacionarme amb la gent de l'exterior.

La meva sensació dintre del que cap no està sent molt afectant, ja que disposo a la meva casa d'un pati molt ampli, el qual puc passar l'estona all'a, fer coses que normalment faig o fer diferents activitats noves.
Per una altra banda està sent dur perquè conec gent que l'ha patit.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

Autors Català: Mercè Rodoreda i Gurguí fou una novel·lista catalana. Ha estat anomenada la novel·lista catalana més important de la postgue...