jueves, 3 de octubre de 2019


CAP DE SETMANA

Bon dia, tarda o nit seguidors o seguidores de internet.
Avui us explicaré els meus plans per aquest cap de setmana.
Primer el dissabte. Pel matí no he fet molta cosa la veritat, cap a les 4, després de menjar he jugat una estoneta a la Playstation 4, més o menys fins al 6. A les 6 he quedat amb els meus amics, primer vam anar a veure un partit a Can Masallera del cadet femení de 2n Any del Club Bàsquet Sant Boi, una vegada acabat el partit hem anat a casa del Pol Marante ja que no hi havia ningú però amb el consentiment dels seus pares.
Vam pujar a la seva terrassa i durant una estona vam estar allà adalt. Finalment em vaig marxar a casa

El diumenge em  vaig llevar d'hora perquè tenia un partit de bàsquet contra el club Torreforta però a casa nostra, a el pavelló Almeda. Vam guanyar de 26

El diumenge em vaig llevar tard, vaig estar una estona veient videos abans de menjar. Vaig menjar i després vaig estar una estona jugant a la play. Cap a les 6 més o menys vaig sortit amb els meus amics, vam estar pel Masallera i després vam anar a la terrasa del Pol durant una estona. Vam estar fent una mica de tonteries.

Cap a les 9 vaig tornar a casa perquè tenia que fer deures. Vaig fer-los, després vaig dinar i finalment vaig anar a veure sèries abans de dormir

2 comentarios:

Autors Català: Mercè Rodoreda i Gurguí fou una novel·lista catalana. Ha estat anomenada la novel·lista catalana més important de la postgue...